AD-2900-3/2014
|
Ogłoszenie o zamówieniu - remont schodów wewnętrznych w budynku Urzędu Statystycznego w Lublinie przy ul. St. Leszczyńskiego 48, 20-068 Lublin.
|
28.10.2014 |
|
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
|
28.10.2014 |
zal_nr_01_formularz_ofertowy_20141020.doc
|
28.10.2014 |
zal_nr_02_oswiadczenie_art22_20141020.doc
|
28.10.2014 |
zal_nr_03_oswiadczenie_art24_20141020.doc
|
28.10.2014 |
zal_nr_04_oswiadczenie_o_gr_kap_20141020.doc
|
28.10.2014 |
zal_nr_05_wykaz_robot_20141020.doc
|
28.10.2014 |
zal_nr_06_oswiadczenie_20141020.doc
|
28.10.2014 |
zal_nr_07_wzor_umowy_roboty_20141020.doc
|
28.10.2014 |
zal_nr_08_przedmiar_robot.pdf
|
28.10.2014 |
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
|
14.11.2014 |
AD-2900-2/2014
|
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane. Modernizacja pomieszczeń Urzędu Statystycznego w Lublinie przy ul. St. Leszczyńskiego 48, 20-068 Lublin, na potrzeby stworzenia Informatorium wraz z modernizacją sieci LAN w ramach Zadania 3 (SISk) modernizacja pomieszczeń dla Informatorium w ramach projektu System Informacyjny Statystyki Publicznej – 2 (SISP-2).
|
22.08.2014 |
|
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
|
22.08.2014 |
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
|
22.08.2014 |
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy
|
22.08.2014 |
Załącznik nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy
|
22.08.2014 |
Załącznik nr 4 – Oświadczenie o grupie kapitałowej
|
22.08.2014 |
Załącznik nr 5 – Wykaz robót budowlanych (dotyczy części I i II zamówienia)
|
22.08.2014 |
Załącznik nr 6 – Wykaz dostaw (dotyczy części III zamówienia)
|
22.08.2014 |
Załącznik nr 7 – Wykaz osób (dotyczący części I i II zamówienia)
|
22.08.2014 |
Załącznik nr 8 – Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
|
22.08.2014 |
Załącznik nr 9 – Wzór umowy (dotyczy części I i II zamówienia)
|
22.08.2014 |
Załącznik nr 10 – Wzór umowy (dotyczy części III zamówienia)
|
22.08.2014 |
Załącznik nr 11 – Przedmiar robót (dotyczy części I zamówienia)
|
22.08.2014 |
Załącznik nr 12 – Dokumentacja projektowo-wykonawcza (dotyczy części I zamówienia)
|
22.08.2014 |
Załącznik nr 13 - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (dotyczy części I zamówienia)
|
22.08.2014 |
Załącznik nr 14 - Przedmiar robót (dotyczy części II zamówienia)
|
22.08.2014 |
Załącznik nr 15 – Dokumentacja projektowo-wykonawcza (dotyczy części II zamówienia)
|
22.08.2014 |
Załącznik nr 16 – Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (dotyczy części II zamówienia)
|
22.08.2014 |
Załącznik nr 17 – Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (dotyczy części II zamówienia)
|
22.08.2014 |
Załącznik nr 18 – Opis przedmiotu zamówienia (dotyczy części III zamówienia)
|
22.08.2014 |
pytania_odpowiedzi_20140827.pdf
|
27.08.2014 |
pytania_odpowiedzi_20140901.pdf
|
01.09.2014 |
Informacja o unieważnieniu postępowania (dotyczy części 3 zamówienia)
|
10.09.2014 |
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (dotyczy częsci 2 zamówienia)
|
11.09.2014 |
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (dotyczy częsci 1 zamówienia)
|
15.09.2014 |
AD-2907-52/2014
|
Zapytanie ofertowe na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Modernizacja pomieszczeń Urzędu Statystycznego w Lublinie przy ul. St. Leszczyńskiego 48, 20-068 Lublin, na potrzeby stworzenia Informatorium wraz z modernizacją sieci LAN w ramach Zadania 3 (SISk) modernizacja pomieszczeń dla Informatorium w ramach projektu System Informacyjny Statystyki Publicznej – 2 (SISP-2): Budowa dwujęzycznego (z komunikacją w języku polskim i angielskim) systemu informacji skierowującej do systemów informacyjnych statystyki i systemów resortowych - dostępnych dla obywateli, przedsiębiorców i pracowników administracji publicznej poprzez portal informacyjny GUS. Budowa 16 regionalnych ośrodków informacji, z wyposażeniem minimum w kilka stanowisk dostępu do Internetu
|
21.07.2014 |
|
zal_nr_01_formularz_ofertowy.doc
|
21.07.2014 |
zal_nr_02_wzor_umowy.doc
|
21.07.2014 |
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
|
29.07.2014 |
AD-2900-1/2014
|
Ogłoszenie - Modernizacja pomieszczeń Urzędu Statystycznego w Lublinie przy ul. St. Leszczyńskiego 48, 20-068 Lublin, na potrzeby stworzenia Informatorium wraz z modernizacją sieci LAN w ramach Zadania 3 (SISk) modernizacja pomieszczeń dla Informatorium w ramach projektu System Informacyjny Statystyki Publicznej – 2 (SISP-2): Budowa dwujęzycznego (z komunikacją w języku polskim i angielskim) systemu informacji skierowującej do systemów informacyjnych statystyki i systemów resortowych - dostępnych dla obywateli, przedsiębiorców i pracowników administracji publicznej poprzez portal informacyjny GUS. Budowa 16 regionalnych ośrodków informacji, z wyposażeniem minimum w kilka stanowisk dostępu do Internetu
|
18.07.2014 |
|
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
|
21.07.2014 |
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
|
21.07.2014 |
Załącznik nr 2 – Formularz asortymentowo-cenowy (dotyczy części V zamówienia)
|
21.07.2014 |
Załącznik nr 3 – Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy
|
21.07.2014 |
Załącznik nr 4 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy
|
21.07.2014 |
Załącznik nr 5 – Oświadczenie o grupie kapitałowej
|
21.07.2014 |
Załącznik nr 6 – Wykaz robót budowlanych (dotyczy części I, II i III zamówienia)
|
21.07.2014 |
Załącznik nr 7 – Wykaz dostaw (dotyczy części IV i V zamówienia)
|
21.07.2014 |
Załącznik nr 8 – Wykaz osób (dotyczący części I, II i III zamówienia)
|
21.07.2014 |
Załącznik nr 9 – Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
|
21.07.2014 |
Załącznik nr 10 – Wzór umowy (dotyczy części I, II i III zamówienia)
|
21.07.2014 |
Załącznik nr 11 – Wzór umowy (dotyczy części IV i V zamówienia)
|
21.07.2014 |
Załącznik nr 12 – Przedmiar robót (dotyczy części I i II zamówienia)
|
21.07.2014 |
Załącznik nr 13 – Dokumentacja projektowo-wykonawcza (dotyczy części I zamówienia)
|
21.07.2014 |
Załącznik nr 14 – Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (dotyczy części I zamówienia)
|
21.07.2014 |
Załącznik nr 15 – Dokumentacja projektowo-wykonawcza (dotyczy części II zamówienia)
|
21.07.2014 |
Załącznik nr 16 – Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (dotyczy części II zamówienia)
|
21.07.2014 |
Załącznik nr 17 – Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (dotyczy części II zamówienia)
|
21.07.2014 |
Załącznik nr 18 – Przedmiar robót (dotyczy części III zamówienia)
|
21.07.2014 |
Załącznik nr 19 – Dokumentacja projektowo-wykonawcza (dotyczy części III zamówienia)
|
21.07.2014 |
Załącznik nr 20 – Szczegółowa Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (dotyczy części III zamówienia)
|
21.07.2014 |
Załącznik nr 21 – Opis przedmiotu zamówienia (dotyczy części IV zamówienia)
|
21.07.2014 |
Załącznik nr 22 – Dostawa mebli biurowych – opis przedmiotu zamówienia (dotyczy części V zamówienia)
|
21.07.2014 |
Załącznik nr 23 – Dostawa mebli biurowych – rzuty 2D i 3D (dotyczy części V zamówienia)
|
21.07.2014 |
pytania_i_odpowiedzi_20140725.pdf
|
25.07.2014 |
pytania_i_odpowiedzi_20140728.pdf
|
28.07.2014 |
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (dotyczy częsci 1 zamówienia)
|
07.08.2014 |
Informacja o unieważnieniu postępowania (dotyczy części 2 zamówienia)
|
07.08.2014 |
informacja o unieważnieniu postępowania (dotyczy części 3 zamówienia)
|
07.08.2014 |
informacja o unieważnieniu postępowania (dotyczy części 4 zamówienia)
|
07.08.2014 |
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (dotyczy części 5 zamówienia)
|
20.08.2014 |
AD-2907-33/2014
|
Zapytanie ofertowe na dostawę upominków rzeczowych dla gospodarstw domowych biorących udział w badaniu budżetów gospodarstw domowych
|
08.05.2014 |
|
Formularz ofertowy
|
08.05.2014 |
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
|
19.05.2014 |
AD-2907-27/2014
|
Zapytanie ofertowe na dostawę upominków rzeczowych dla gospodarstw domowych biorących udział w badaniu EU-SILC „Europejskim badaniu warunków życia”
|
23.04.2014 |
|
Formularz ofertowy
|
22.04.2014 |
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
|
25.04.2014 |
Ad-2907-13/2014
|
Zapytanie ofertowe - opracowanie dokumentacji projektowej na modernizację pomieszczeń Urzędu Statystycznego w Lublinie
|
08.04.2014 |
|
Formularz ofertowy
|
08.04.2014 |
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
|
08.04.2014 |
AD-2907-19/2014
|
Zapytanie ofertowe na dostawę upominków rzeczowych dla gospodarstw domowych biorących udział w badaniu EU-SILC „Europejskim badaniu warunków życia”
|
28.03.2014 |
|
Wzór reklamówki
|
08.04.2014 |
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
|
08.04.2014 |
Formularz ofertowy
|
08.04.2014 |