Menu
Cel operacyjny - Rozwój spójnego systemu transportu publicznego - XSLX
- udział powierzchni zabudowanej Obszaru rozwojowego LOM, która znajduje się w odległości 2 km (w linii prostej) od czynnych przystanków autobusowych oraz stacji i przystanków kolejowych
- długość wybudowanych oraz wydzielonych pasów dla autobusów w Obszarze rdzennym LOM
- liczba JST LOM z wdrożoną integracją taryfowobiletową z komunikacją organizowaną przez Lublin
- liczba węzłów przesiadkowych w LOM
Cele operacyjne | nr wskaźnika | Nazwa wskaźnika | Jednostka miary | Rok bazowy | Wartość bazowa | Wartość za rok 2023 | Wartość docelowa w 2030 r. |
Rozwój spójnego systemu transportu publicznego | 7 | udział powierzchni zabudowanej Obszaru rozwojowego LOM, która znajduje się w odległości 2 km (w linii prostej) od czynnych przystanków autobusowych oraz stacji i przystanków kolejowych | % | 2022 | 90,5 | 96,3 | 99 |
8 | długość wybudowanych oraz wydzielonych pasów dla autobusów w Obszarze rdzennym LOM | km | 2021 | 12,4 | 18 | 34 | |
9 | liczba JST LOM z wdrożoną integracją taryfowobiletową z komunikacją organizowaną przez Lublin | szt. | 2021 | 6 | 13 | 21 | |
10 | liczba węzłów przesiadkowych w LOM | szt. | 2021 | 25 | 25 | 45 |