Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Zawsze możesz zmienić te ustawienia.

Zamówienia publiczne US

Pokaż QR Code A A A pobierz stronę jako plik pdf Drukuj
Nr Nazwa postępowania Data zamieszczenia Data składania ofert
LUB-AD.2721.37.2019
Zapytanie ofertowe na dostawę upominków rzeczowych dla Urzędu Statystycznego w Lublinie przeznaczonych dla rodzin uczestniczących w badaniu budżetów gospodarstw domowych. 30.04.2019 10.05.2019
formularz ofertowy 30.04.2019
harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia 30.04.2019
wzór nadruku na torbę oraz do wygrawerowania na długopisie (dotyczy cz. 2 i 3) 30.04.2019
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 30.04.2019
oświadczenie o klauzuli społecznej 30.04.2019
oświadczenie RODO 30.04.2019
Informacja z otwarcia ofert 10.05.2019
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (dotyczy części 3 postępowania) 13.05.2019
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (dotyczy części 2 postępowania) 14.05.2019
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (dotyczy części 1 postępowania) 16.05.2019
LUB-AD.2721.15.2019
Zapytanie ofertowe na dostawę sprzętu komputerowego (6 szt. zestawów komputerowych) oraz akcesoriów komputerowych (37 szt. taśm LTO) prowadzone za pomocą platformy zakupowej Urzędu: https://stat-lublin.ezamawiajacy.pl. 14.03.2019
Informacja z otwarcia ofert. 14.03.2019
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (dotyczy części 1 postępowania) 14.03.2019
Informacja o unieważnieniu (dotyczy części 2 postępowania) 14.03.2019
LUB-AD.2721.14.2019
Zapytanie ofertowe na dostawę upominków rzeczowych dla Urzędu Statystycznego w Lublinie przeznaczonych dla rodzin uczestniczących w badaniu EU-SILC „Europejskim badaniu warunków życia”. 12.03.2019 19.03.2019
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy 12.03.2019
Załącznik nr 2 – harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia 12.03.2019
Załącznik nr 3 - wzór nadruku na torbę (dotyczy cz. 2) 12.03.2019
Załącznik nr 4 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 12.03.2019
Załącznik nr 5 - oświadczenie o klauzuli społecznej 12.03.2019
Załącznik nr 6 - oświadczenie RODO 12.03.2019
Protokół z otwarcia ofert 19.03.2019
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (dotyczy części drugiej zamówienia) 20.03.2019
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (dotyczy części pierwszej zamówienia) 25.03.2019
Do góry