Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Zawsze możesz zmienić te ustawienia.

Zamówienia publiczne US

Pokaż QR Code A A A pobierz stronę jako plik pdf Drukuj
Nr Nazwa postępowania Data zamieszczenia Data składania ofert
LUB-AD.2721.138.2017
Zapytanie ofertowe na dostawę mebli biurowych do Urzędu Statystycznego w Lublinie przy ul. St. Leszczyńskiego 48. 06.12.2017 08.12.2017
Formularz ofertowy 06.12.2017
Zmiana warunków zapytania ofertowego 07.12.2017
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty 11.12.2017
LUB-AD.2721.136.2017
Zapytanie ofertowe na dostawę mebli biurowych do trzech pokoi biurowych w budynku Urzędu Statystycznego w Lublinie przy ul. St. Leszczyńskiego 48. 01.12.2017 06.12.2017
Formularz ofertowy 01.12.2017
Spis asortymentowo-ilościowy 01.12.2017
Materiał pomocniczy 01.12.2017
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty 07.12.2017
LUB-AD.2721.131.2017
Zapytanie ofertowe na dostawę akcesoriów do drukarek (tonerów, tuszy, bębnów). 29.11.2017 30.11.2017
Formularz ofertowy 29.11.2017
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty 01.12.2017
LUB-AD.2721.127.2017
Zapytanie ofertowe na dostawę mebli biurowych do trzech pokoi biurowych w budynku Urzędu Statystycznego w Lublinie przy ul. St. Leszczyńskiego 48. 23.11.2017 29.11.2017
Spis asortymentowo-ilościowy 23.11.2017
Materiał pomocniczy 23.11.2017
Formularz ofertowy 29.11.2017
Informacja o unieważnieniu postępowania 01.12.2017
LUB-AD.2721.110.2017
Zapytanie ofertowe na remont trzech pokoi biurowych w budynku Urzędu Statystycznego w Lublinie przy ul. St. Leszczyńskiego 48. 17.11.2017 22.11.2017
Przedmiar robót 17.11.2017
Formularz ofertowy 17.11.2017
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty 24.11.2017
LUB-AD.2721.107.2017
Zapytanie ofertowe na dostawę komputerów oraz akcesoriów do drukarek (tonerów, tuszy, bębnów). 09.11.2017 10.11.2017
Formularz ofertowy nr 1 – dot. 1 części postępowania. 09.11.2017
Formularz ofertowy nr 2 – dot. 2 części postępowania. 09.11.2017
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - część 1 13.11.2017
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - część 2 13.11.2017
LUB-AD.2721.57.2017
Zapytanie ofertowe na zorganizowanie i przeprowadzenie XIII Turnieju Piłki Nożnej Halowej o Puchar Prezesa GUS w Lublinie w dniu 30 września 2017 r. wraz z wieczornym spotkaniem integracyjnym. 30.06.2017 10.07.2017
Opis przedmiotu zamówienia dla części pierwszej 30.06.2017
Opis przedmiotu zamówienia dla części drugiej 30.06.2017
Formularz ofertowy (dla części pierwszej i drugiej) 30.06.2017
Oświadczenie o spełnianiu warunków (dla części pierwszej i drugiej) 30.06.2017
Wykaz podobnych usług, które są świadczone przez Wykonawcę (dla części pierwszej) 30.06.2017
Wykaz podobnych usług, które są świadczone przez Wykonawcę (dla części drugiej) 30.06.2017
Regulamin turnieju 30.06.2017
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – część 1 14.07.2017
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – część 2 14.07.2017
LUB-AD.2721.47.2017
Zapytanie ofertowe na remont klatki schodowej Urzędu Statystycznego w Lublinie Oddział w Zamościu 19.05.2017 31.05.2017
Formularz ofertowy 19.05.2017
Przedmiar 19.05.2017
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty 06.06.2017
LUB-AD.2721.48.2017
Zapytanie ofertowe na świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Urzędu Statystycznego w Lublinie 19.05.2017 01.06.2017
Opis przedmiotu zamówienia - część pierwsza 19.05.2017
Opis przedmiotu zamówienia - część druga 19.05.2017
Formularz ofertowy (dla części pierwszej i drugiej) 19.05.2017
Oświadczenie o spełnianiu warunków (dla części pierwszej i drugiej) 19.05.2017
Wykaz podobnych usług (tylko dla części pierwszej) 19.05.2017
Wzór umowy (tylko dla części pierwszej) 19.05.2017
Odpowiedzi Zamawiającego na pytania Wykonawcy 25.05.2017
Poprawiony Wzór umowy (tylko dla części pierwszej) 25.05.2017
Poprawiony Opis przedmiotu zamówienia (dla części drugiej postępowania) 25.05.2017
Poprawiony formularz ofertowy 25.05.2017
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty część 1 05.06.2017
Informacja o unieważnieniu postępowania (dotyczy części drugiej zamówienia) 05.06.2017
LUB-AD.2721.41.2017
Zapytanie ofertowe na dostawę upominków rzeczowych dla rodzin biorących udział w badaniu budżetów gospodarstw domowych 27.04.2017 05.05.2017
Formularz ofertowy 27.04.2017
Harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia 27.04.2017
Oświadczenie o spełnianiu klauzuli społecznej 27.04.2017
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty 09.05.2017
1  2    
Do góry