Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Zawsze możesz zmienić te ustawienia.

Zamówienia publiczne US

Pokaż QR Code A A A pobierz stronę jako plik pdf Drukuj
Nr Nazwa postępowania Data zamieszczenia Data składania ofert
LUB-AD.2721.31.2017
Zapytanie ofertowe na dostawę upominków rzeczowych dla rodzin biorących udział w badaniu budżetów gospodarstw domowych 14.04.2017 24.04.2017
Harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia 14.04.2017
Wzór nadruku na torbie 14.04.2017
Wzór grawera na długopisie 14.04.2017
Oświadczenie o spełnianiu klauzuli społecznej 14.04.2017
Formularz ofertowy 14.04.2017
Informacja o unieważnieniu części 1 postępowania 27.04.2017
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty część 2 27.04.2017
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty część 3 27.04.2017
LUB-AD.2721.17.2017.3
Zapytanie ofertowe na dostawę upominków rzeczowych dla rodzin biorących udział w badaniu EU-SILC. 03.03.2017 09.03.2017
Formularz ofertowy 03.03.2017
Wzór torby 03.03.2017
Oświadczenie o spełnianiu klauzuli społecznej 03.03.2017
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty część 2 10.03.2017
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty część 1 10.03.2017
LUB-AD.270.4.2017.1
Plan zamówień publicznych na rok 2017, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro 27.02.2017
LUB-AD.270.3.2017.1
Plan zamówień publicznych na rok 2017, których wartość przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 30 000 euro 27.02.2017
LUB-AD.2721.144.2016
Zapytanie ofertowe na dostawę biurek 09.12.2016 14.12.2016
Formularz ofertowy 09.12.2016
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty 15.12.2016
LUB-AD.2721.124.2016
Zapytanie ofertowe na dostawę akcesoriów do drukarek (tonerów, tuszy, bębnów) 17.11.2016 22.11.2016
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia 17.11.2016
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty 23.11.2016
LUB-AD.2721.106.2016
Zapytanie ofertowe na remont pokoi biurowych w budynku Urzędu Statystycznego w Lublinie 21.10.2016 28.10.2016
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy 21.10.2016
Załącznik nr 2 - przedmiar nr 1 (mały) 21.10.2016
Załącznik nr 3 - przedmiar nr 2 (duży) 21.10.2016
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty 03.11.2016
LUB-AD.2721.79.2016
Zapytanie ofertowe na remont wiaty śmietnikowej znajdującej się na posesji Urzędu 05.10.2016 12.10.2016
Załącznik nr 1 – formularz ofertowy 05.10.2016
Załącznik nr 2 - przedmiar 05.10.2016
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty 12.10.2016
LUB-AD.2721.60.2016.3
Zapytanie ofertowe na dostawę, montaż i uruchomienie układu kompensacji mocy biernej w budynku Urzędu Statystycznego w Lublinie przy ul. St. Leszczyńskiego 48 14.06.2016 29.06.2016
Załącznik nr 1 – formularz ofertowy 14.06.2016
Załącznik nr 2 – Analiza pomiaru poboru mocy czynnej, biernej i zawartości wyższych harmonicznych 14.06.2016
Załącznik nr 3 – faktury za energię elektryczną z 2015 r. 14.06.2016
Informacja o zmianie warunków 17.06.2016
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty 05.07.2016
LUB-AD.2721.37.2016
Zapytanie ofertowe na dostawę upominków rzeczowych dla Urzędu Statystycznego w Lublinie przeznaczonych dla rodzin uczestniczących w badaniu budżetów gospodarstw domowych oraz w badaniu EU-SILC „Europejskim badaniu warunków życia”, które będą realizowane przez Urząd w 2016 r. 15.04.2016 28.04.2016
Załącznik nr 1. Formularz ofertowy 15.04.2016
Załącznik nr 2. Wzór - logo i nazwa Urzędu oraz grafika do nadruku na torby (pdf) 15.04.2016
Załącznik nr 2. Wzór - logo i nazwa Urzędu oraz grafika do nadruku na torby (png) 15.04.2016
Załącznik nr 3. Wzór - logo i nazwa Urzędu do wygrawerowania na długopisie (pdf) 15.04.2016
Załącznik nr 3. Wzór - logo i nazwa Urzędu do wygrawerowania na długopisie (png) 15.04.2016
Przykładowe rozmieszczenie nadruku na torbie 15.04.2016
Informacja o unieważnieniu postępowania cz.1 LUB-AD.2127.37.2016 21.04.2016
Informacja o unieważnieniu postępowania cz.2 LUB-AD.2127.37.2016 21.04.2016
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty część 3 21.04.2016
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty część 4 21.04.2016
Ponowne zapytanie ofertowe dotyczące dostawy koców LUB-AD.2721.37.2016.13 21.04.2016
Załącznik nr 1. Formularz ofertowy do dostawy koców 21.04.2016
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – dostawa koców 04.05.2016
Do góry